dilluns, 10 de novembre del 2014

PASTÍS DE GALETES OREO I FORMATGE

Pastís de galetes Oreo i formatge. No les tenia totes, i ho dic, pels adults, ja que el pastís era pel meu fillol que va fer 7 anys. Els nens es tornen bojos per les galetes Oreos i, els adults encara ens preguntem què li troben. Vaig estar buscant en diversos els blogs i, vaig trobar la recepta ideal en el blog de la Reme i la Núria, Menú cocina de casa.  .Vaig encertar amb la recepta ja que amb el formatge i el punt de sabor que li donen les galetes Oreo va resultar un pastís cremós que passava xuclant. Així que grans i petits...tots contents.



Ingredients
Per un motlle de 23 cm.
Base
-34 galetes Oreo.
-80 gr. de mantega pomada.
 Farcit
-800 gr. de formatge cremós.
-80 gr. de sucre.
-100 ml de llet.
-el suc de 1/2 llimona.
-la crema de les 34 galetes Oreo.
-8 fulls de gelatina.
-Aigua freda.
-1 pessic de sal.
-400gr. de nata per muntar
-40 gr. de sucre.

Preparació
De la base de galeta.
-Separem les galetes de la seva crema i, reservem. Triturem les galetes fins que tinguin la textura de pols i, separem 180 gr. amb els quals farem la base de galeta. La resta la reservem per decoració.
-Mescleu els 180 gr. de galetes amb la mantega pomada. Folreu el motlle i ho reserveu en la nevera.
Del farcit.
-Afegiu-hi en una cassó, la crema de les galetes, el formatge, el suc de la llimona , el sucre i un pessic de sal. Ho escalfem al foc, tot remenant, fins a obtenir una mescla homogènia i, afegiu-hi la llet. Si es fan grumolls no patiu perquè quan incorporem la llet aquests es desfaran.
-Mentrestant hidratem la gelatina amb aigua freda un 5'.
-Un la crema arrenqui el bull,afegiu-hi la gelatina  ben escorreguda i, remeneu fins que s´integri. La crema ha de tenir una textura lleugeramente espesa.
-Seguidament, semimuntem la nata amb els 40 gr. de sucre. Un cop semimuntada, afegiu-hi la crema a la nata a poc a poc i amb moviments envolvents fins que tot estigui integrat.
-Aboqueu-hi la crema sobre la base de galeta i ho deixem reposar en la nevera mínim 3 horas fins que qualli.
-Abans de servir, si us ve de gust, decoreu amb la galeta triturada que havieu reservat.


Bon profit!

10 comentaris:

  1. No soc gaire de galetes Oreo, però ara mateix em faig fan d'aquest pastís tan maco que has fet.
    Moltes felicitats al teu fillol.
    Petons.

    ResponElimina
  2. quin pastís més guapo, cristina!!! devies deixar el fillol encantat!!

    ResponElimina
  3. Que maco que t'ha quedat, jo també en vaig fer un de semblant, queden boníssims!

    ResponElimina
  4. A mi m'encanten les oreos, sóc potser el cas oposat del que ens expliques, ja que de petita no m'agradaven gens i en canvi ara me les acabaria totes!! hahaha però és que ara m'agrada tot... :P

    El cert, però, és que el resultat d'aquest pastís és espectacular i perfecte tant per petits com grans, ja m'imagino l'èxit que va tenir! ;)

    Un petonet!

    ResponElimina
  5. Pastel bien bueno y bonito a la vista,triunfas seguro¡¡

    ResponElimina
  6. Un pastís genial, que xulo que t'ha quedat! M'agrada molt

    Les receptes que m'agraden

    ResponElimina
  7. queda boníssim aquest pastís! el petit segur que va estar feliç amb aquest pastís. Petonets

    ResponElimina
  8. uau, segur que va triomfar, tan entre els grans com entre els petits. I amb aquesta decoració, el teu fillol segur que va quedar super content!
    La textura del tall es veu perfecte!

    ResponElimina
  9. Veig que com a ingredient del farcit hi falta la quantitat de llet....

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...