diumenge, 29 de juny del 2014

MOCADORS DE PASTA FULLADA FARCITS DE NUTELLA I MELMELADA

Sant Pere, no et vull deixar enrere...Per la revetlla de Sant Pere vaig fer una mica de "reposteria d'aprofitament". Tenia pasta fullada, nutella, melmelada i, cabell d'àngel, que em va sobrar de Sant Joan. als quals els volia donar sortida. Amb la imaginació i, ganes de jugar, vaig fer aquests mocadors farcits i uns triangles de cabell d'àngel que seran els protagonistes de la propera entrada. No us passa que la improvisació et dóna sorpreses? Suposo que Sant Pau també m´ho haurà agraït...




Ingredients
-1 làmina de pasta fullada.
-nutella.
-melmelada.
-1 ou.
-sucre llustre.
-ametlla laminada.

Preparació.
-Preecalfeu el forn a 180ºC.
-Exteneu la làmina de pasta de full i feu quadrats més o menys iguals. D' una làmina en poden sortir 6-8 de quadrats.
-Farciu-los de nutella i melmelada. Bateu un ou i pinteu les vores del quadrats. Seguidament dobleu-los en diagonal i segelleu-los amb una forquilla, com les empanadilles.
-Pinteu la superficie amb l'ou restant i afegiu-hi l'ametlla laminada.
-Enforneu en el forn preescalfat a 180ºC uns 30' fins que estiguin daurats al gust.
-Deixeu-los refredar i, empolsineu amb el sucre llustre.

Bon profit!

15 comentaris:

  1. Un bon aprofitament de la pasta de full, que dona per molt i sempre surten bones receptes.
    Petons.

    ResponElimina
  2. Aquests triangles han d'estar de vici. Que bé que queda empre la psat de full, oi? T'han quedat preciosos, semblen de pastisseria! Un petó!

    "Les receptes que m'agraden"

    ResponElimina
  3. m'encanta farcir la pasta de full de tot, i d'aquests que ens proposes perfecte per esmorzar!!! o berenar! petons

    ResponElimina
  4. La pasta de full es de les coses que mes greu em sap no poder menjar...mencanta farcida de qualsevol cosa dolça, i si es xocolata , encara mes!!!
    Petonets guapa !!!!

    ResponElimina
  5. Quan he llegit mocadors he pensat, què hauràfet la Cristina!! ceràmica, labors de costura.... je,je, aquest mocadors m'encantes!! petons

    ResponElimina
  6. Molt bons!!, el nom m'ha fet molta gràcia.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Buena y golosa cocina de aprovechamiento,una gozada¡¡
    Bona setmana

    ResponElimina
  8. visca la pasta de full i visca la improvisació!
    Han de quedar boníssims, per foça!

    ResponElimina
  9. Oh! la pasta de full és tant agraïda! q bons amb mermelada! salutacions

    ResponElimina
  10. La pasta de full és un "tot terreny". Bona pensada Cristina!

    ResponElimina
  11. Boníssims... la pasta de full la vaig servir molt. Fan una pinta brutal aquestes pastetes!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...