dilluns, 12 de maig del 2014

MOUSSE DE MADUIXA I LLIMONA

Quan arriba la primavera la meva nevera sembla un viver de maduixes i maduixots. Picotejar una maduixa, entre hores, s'està convertint en un hàbit perillós de suplir quan aquestes maduixetes entrin en decadència...Un altra de les excuses d´aquest viver és fer amb elles unes bones postres, com aquesta mousse de maduixes i llimona de la Mireia Carbó...Deliciosa, fina i per repetir!.




Ingredients
Per a 12 pers. aprox.*

-375 gr. de llet condensada (1 pot).
-250 gr. de maduixes.
-el suc de dues llimones.
-500 gr.de nata per muntar.
*Jo vaig fer la meitat de les quantitats. És a dir, per 6 persones.

 Preparació
-Renteu les maduixes.Traieu-les el capoll. Trossegeu-les i feu-ne un puré amb el túrmix.
-Feu suc amb les dues llimones.
-Semi-munteu la nata.
-Afegiu-ne el puré de maduixa a la llet condensada; i, seguidament, el suc de llimona. Remeneu amb les varilles i afegiu-ne la nata semimuntada amb moviment envolvents perquè no s´abaixi.
-Ompliu copes o gots amb la mousse. Reserveu en la nevera un parell d´hores.
-Serviu-la fresqueta.



Bon profit!

13 comentaris:

  1. Una mousse muy buena y asi en copa queda genial¡
    Bona setmana

    ResponElimina
  2. bon postres, rapidet i per molta gent!!! a l'estiu va genial! petons

    ResponElimina
  3. M'agraden les postres de llimona i les de maduixa, si ajuntem ambdues segur que m'agrada el doble.
    Una mousse que parla per si sola, molt més que bona i amb una textura molt llaminera.
    Petons.

    ResponElimina
  4. unes postres 100% de temporada, delicioses i ideals per prendre ara que comença la calor.
    Precisament diumenge, per celebrar l'aniversari de la meva mare, vaig fer un pastís de mousse de llimona i el vaig cobrir tot de maduixes. Hem coincidit en la combinació dels dos ingredients principals :)

    ResponElimina
  5. Que bones! Refrescants, cremoses i de temporada. A més, la presentació t'ha quedat molt guapa. Petons!

    ResponElimina
  6. Aquestes postres sempre venen de gust però ara més! Les maduixes ens agraden, eh?? ja tens preparat l'uniforme... !! petó

    ResponElimina
  7. Què bones!!! les receptes de la Mireia són fàcils i boníssimes!! a veure si torna a fer clases!
    Petonets

    ResponElimina
  8. Unes postres ideals per a aquest mes de maig!

    ResponElimina
  9. Aprofitem la fruita de temporada.
    Boníssimes les maduixes.
    Postre fàcil i que venen molt de gust.
    Quan comencem???????jejejeje
    Estàs nervi.....
    Petons

    ResponElimina
  10. Moltes gràcies per aquesta genial recepta!!! M'has solucionat les postres del proper dinar familiar!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  11. Bo!!!!! I quan s'acabin les maduixes ho podem fer amb altres fruites!!!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  12. Molt bona opció, per continuar gaudint de les maduixes.. apuntada queda!!! petons,

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...