diumenge, 13 d’abril del 2014

CANUTS FARCITS DE CREMA

En diumenge de Rams és molt tradicional menjar un tortell de crema per postres. Sense oblidar la crema pastissera he volgut saltar-me el tortell i, portar a taula uns fantàstics canuts farcits amb crema. Tant salats com dolços els canuts admeten infinitat de variacions. És el que té la pasta fullada que fa volar la imaginació.



Ingredients
Per a 10 canuts aprox.
-1 làmina de pasta fullada.
-crema pastissera.
-mantega.
-1 ou.
-sucre llustre.

Preparació
Aquí trobareu la recepta de la crema pastissera i els seus ingredients.
La crema pastissera la podeu fer el dia abans o com a màxim dos dies abans de la seva consumició.

Dels canuts
-Preescalfeu el forn a 180ºC
-Talleu la làmina a tires d' uns 2 cm. d'ample.
-Embarduneu el canut amb mantega i emboliqueu-lo amb la tira de pasta fullada. Cada volta ha de muntar l'anterior. No heu de cobrir tot el canut. Heu de deixar una mica d'espai en la part superior per poder extreure'l un cop estigui fred.
-Pinteu els canuts amb l´ou batut i els poseu sobre la safata del forn.
-Enforneu-los a 180ºC fins que estiguin daurats.
-Retireu-los del forn i deixeu-los refredar una mica i retireu el canut. Si de la part superior i de dins us n' han quedat crus, enforneu-los, sense el canut, uns 10' més aprox. perquè s'acabin de coure.
-Farciu-los amb la crema pastissera. Un bon mètode per farcir-los és posar el canut de pasta fullada en un got així us serà més fàcil manipular-lo. Finalment els empolsineu amb sucre llustre.



Bon profit!

10 comentaris:

  1. Que bons que tenen de ser, molt ben fets i la recepta està molt ben explicada.

    ResponElimina
  2. mmm!! Quina delícia!! Els de crema, els meus preferits! No hi ha res com una crema pastissera ben feta... això de canut m'ha agradat molt ;-) Salut, i força al...! hi hi hi. Petons

    ResponElimina
  3. Son muy buenos estos canutillos y los de crema también son mis preferidos.
    Bona setmana

    ResponElimina
  4. Mmm que bons! Els canutillus de crema són boníssims i t'han quedat perfectes. Sempre he pensat que deu ser difícil desmotllar-los, ho hauré de provar! Molts petons!

    ResponElimina
  5. Què bons! bé, que requetebons!!! fa molt, molt temps que no faig canutillos...! bona setmana! petó

    ResponElimina
  6. Deliciosos!!! M'encanten!!!
    Jo vaig fer uns amb crema de meló!! A l'estiu!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  7. Em vaig comprar els canuts per fer-ho i encara no mi he posat!! Ara m'han entrat ganes jejjeje petons

    ResponElimina
  8. m'encanteeeen i son tan divertits i originals oi? petons

    ResponElimina
  9. T'han quedat molt bé, amb crema han d'estar molt bons, jo en faria algun més amb trufa nyam!
    Una abraçada

    ResponElimina
  10. Que cosa mas rica!!
    Una pasada, me encanta
    Feliz finde!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...