diumenge, 9 de març del 2014

TRUFES DE DUES XOCOLATES A LA CANYELLA

Trufes delicioses preparades per cruspir-se-les amb un cafetó. Qui s'apunta?



Ingredients
Per a 14-16 trufes aprox.
-150 gr de xocolata de cobertura amb llet.
-40 gr de xocolata negra de cobertura.
-60 gr. de nata per muntar.
-1 branqueta de canyella.
-25 gr. de mantega.
-4 cullerades de cacau en pols
-1/4 de culleradeta de canyella mòlta.

Preparació
-Foneu al bany maria la xocolata trossejada amb la mantega.
-Mentrestant, bulliu la nata amb la branqueta de canyella.
-Un cop fosa la xocolata, afegiu-hi la nata colada i sense la branca de canyella.
-Remeneu bé fins que quedi una mescla homogènia i brillant.
-Aboqueu-hi la preparació en una font i reserveu-la en la nevera de 2 a 3 hores.
-Transcorregut aquest temps feu-ne porcions amb una cullera i les hi doneu forma rodona entre els palmells de les mans. Deixeu-les en la nevera uns minuts.
-En un bol afegiu-hi el cacau en pols i la canyella. Mescleu i arreboseu les boletes.
-Reserveu les trufes en la nevera fins al temps de consumir.

Bon profit!

17 comentaris:

  1. Jo,jo,jo m'apunto!!!!!!
    I a més me l'apunto.
    Petons

    ResponElimina

  2. Cristina; Unes fabuloses trufes. Són molt i molt bones, a mí m'agraden força i veig que la Isabel, tot el que tingui aquest "color", és la seva "perdició", je je... m'ha sortit un rodolí¡¡
    Salutacions Cristina i fins la propera :O) :O)

    ResponElimina
  3. Mira que me gustan cielo y que deliciosas te quedaron... huuuuu.Besosss

    ResponElimina
  4. Jo si que m'hi apunto !!!!!!
    Jo ja portaré el café.
    Petons

    ResponElimina
  5. lo malo es que no puedo comer solo una.son tremendas y adictivas¡¡
    Con un cafe y un par de ellas para mi la felicidad completa.

    ResponElimina
  6. Això és un pecat i un pecat d'aquells que et fa pecar repetidament, com a mínim dues o tres vegades. Me les apunto i a veure si puc resistir-me una mica a fer-les... que s'acosta l'estiu ;-)
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  7. Jo m'apunto sens dubtar! Ara m'he quedat amb les ganes de menjar trufes. Boníssimes.
    Petons.

    ResponElimina
  8. uiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... no tinc paraules!, chapêau!!!

    ResponElimina
  9. Quina temptació, Cristina!! Jo m'apunto ara mateix!

    ResponElimina
  10. Cristina, tu i jo no tenim remei, entre les teves trufes i els meus bunyols, no sé pas qui de les dues és més xocoaddicta, je je je... :)

    ResponElimina
  11. Uhm el toc de canyella ha de ser molt aromàtic!! ara mateix em mengava una per provar-les! Salutacions!

    ResponElimina
  12. La canyella deu donar el toc perfecte aquestes trufes! Me'n menjava unes quantes (perquè una només no podría) amb un bon café!
    Petons

    ResponElimina
  13. Quina delícia questes trufes... a mi també m' agrada utilitzar els dos tipus de xocolata perquè no quedin tan fortes de gust.

    ResponElimina
  14. Si ens hem d'apuntar, m'apunto volant!!! per a mi són de vici! petó

    ResponElimina
  15. Hola Cristina, Impossible no apuntat-s'hi amb el goig que fan. A mi m'anirien molt bé ara.
    Petonets

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...