dilluns, 10 de febrer del 2014

GELAT DE TORRÓ DE XIXONA

Aprofita que aprofitaràs vet aquí...gelat de torró de xixona. Tenia taules de torró de xixona del Nadal/2012 i alguna cosa havia de fer...Potser no he triat el cap de setmana més adequat, però quan l´assaboreixes i, tastes tanta cremositat, el cel ennuvolat del mes de febrer es converteix en un sol del mes de juny esplèndid.



Ingredients
Per a 6 racions.
-300 gr. de torró de xixona.
-500 ml de llet.
-200 ml de nata per muntar.
-4 rovells d'ou.
-100 gr de sucre.
-1 culleradeta de sucre avainillat o 1 beina de vainilla.

Preparació
-Per preparar la crema anglesa cliqueu aquí. Només cal adaptar les quantitats a la recepta.
-Un cop colada la crema. Deixeu-la entebeir i afegiu-ne el torró esmicolat. Remeneu per integrar-lo a la crema.
-Munteu la nata i l´afegiu amb moviments envolvents a la crema de torró de xixona un cop aquesta estigui freda.
-Aboqueu-hi la crema al motlle i poseu-lo al congelador. Al cap d´una hora traieu-lo del congelador i remeneu la crema de torró a fi de trencar els cristalls que es comencin a formar.
-Torneu la crema al congelador i, passades dues hores, torneu a remenar amb un forquilla.
-Abans de consumir, deixeu-lo a temperatura ambient fins que el pogueu manipular.

 Bon profit!


17 comentaris:


  1. Cristina; Un gust al paladar, per el mes de'abril, maig, juny, juriol, agost, setembre...
    Salutacions Cristina¡¡ :O) :O)

    ResponElimina
  2. ostres jo també n'he fet, amb el torro que em sobrava, l'he tastat i brutal!! ara, el deixare per quan arribi la calor que ara mateix no m'atrau massa, tiro més pel coulant de torró!! petons

    ResponElimina
  3. Ei! Quina textura! T'ha quedat molt bé, punyetera!! A veure si tirem endavant "lo" nostre, tu ja m'entens... he he he... petons!

    ResponElimina
  4. Jo també el vaig fer, i queda molt bo !
    Petons

    ResponElimina
  5. Per mi tots els caps de setmana són bons per degustar un gelat casolà tan bo com aquest!!!!!
    Quina pinta més llaminera...

    ResponElimina
  6. Nyamm m'encanta el gelat de torró! Sembla fácil la recepta que ens proposes, segur que ho provaré! Petons

    ResponElimina
  7. Fantàstica manera d'aprofitar els torrons que sempre queden després de les festes ;) Anotada!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  8. es uno de mis helados preferidos,te ha quedado genial¡¡ y ideal para cualquier epoca del año.

    ResponElimina
  9. Un dels gelats que més m'agrada i aaixò d'aprofitar resta m'encanta... sempre hi ha turró a la nevera donant voltes jejeje
    Gràcies per la recepta. Un petó guapa. MAR, de EQNME

    ResponElimina
  10. Amb aquest gelat no es nota el fred. Cristina t'ha quedat molt cremós i molt ben acompanyat amb la neula.
    Petons.

    ResponElimina
  11. Tant si fa fred com calor un gelat sempre cau bé! aquest anys vaig calcular bé i no he tingut sobres però sempre es pot comprar... no hi ha excusa! petó

    ResponElimina
  12. Un dels nostres gelats preferits!!! No sóc tan valenta com per fer-ho......A tu t'ha quedat perfecte!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  13. Amb el que a mi m'agraden els gelats!!!!!!!!!!
    Una bona manera d'aprofitar aquella barra de torró que tenim al rebost.
    Petonets

    ResponElimina
  14. Un gelat sembre va bé per acabar un àpat.. fa molt bona pinta!!

    ResponElimina
  15. Un gelat sempre va bé, faci el temps que faci, un imprescindible per tirar avall! I si a més a més aprofites barres de turró que se t'havien quedat penjades... doncs encara millor!

    ResponElimina
  16. Un dels meus gelats preferits!, i així casolà....uixxxxxx.... de vici!
    Cristina, i tant que pots publicar una recepta que ja hagis fet!, a mi em farà molta il.lusió que em dediquis aquest detall pels meus 4 anys!., aquí t'espero!

    ResponElimina
  17. Guapa...que no me oblidat de tu!!!!
    Quina pintassa que fa aquest gelat. A mi m'agraden tot l'any els gelats...jejeje
    Petonets.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...