dijous, 5 de desembre del 2013

TORRONS (RECULL)

Estem a les portes de Nadal i la tradició mana. Després de veure els fantàstics reculls de propostes gastronòmiques nadalenques que alguns companys blocaires, com la Marina, en Miquel i l'Eri, ens han presentat i, a petició d'alguns coneguts meus, m'he animat a presentar-vos un recull de torrons casolans perquè els proveu a fer i passeu una bona estona a la cuina.
 

(Cliqueu sobre els noms dels torrons per veure la recepta)







La satisfacció de portar-los a taula és immensa i, el seu sabor, no deixarà a ningú indiferent.

Bon profit!

17 comentaris:

  1. Cristina tremendos turrones y tambien es muy buena idea enseñarlos asi todos en una entrada.
    Gracias por el enlace
    Buen puente

    ResponElimina
  2. Cristina, una bona col·lecció de torrons per aquestes festes

    ResponElimina
  3. Bones propostes Cristina, tots queden molt macos. El de gemma d'ou ha d'estar exquisit.
    Petons.

    ResponElimina
  4. Perfecte, em va perfecte, mira que aquest Nadal em llençaré a fer torró, tornaré a pendre nota de les receptes. Petons. Yolanda.

    ResponElimina
  5. Fantàstic, segur que t' agafo algunes idees.

    ResponElimina
  6. Ja tenim el Nadal aquí, eh?
    Un recull de receptes de torrons molt llaminer!

    ResponElimina
  7. Hola,
    I si si en dos dies ja tenim aquí al Nadal!! I per alguns blocaire comencem a menjar torró abans d'hora. Mil gràcies per l'enllaç!
    Si tinc que escollir, millor que no, em quedo amb totes les propostes teves!!

    Petons

    ResponElimina
  8. no se amb quin em quedaria!!! per què no ens deixes el recull a Memòries d'una cuinera???? :P petonets

    ResponElimina
  9. Tot super ligthg!!!!!
    Però que difícil d'escollir.
    Com no sabria con fer-ho, em quedo amb tots.
    Petons i fins demà.........

    ResponElimina
  10. Entre una cosa i l'altra no em sembla que vinguin festes... però ara que em passejo pels blocs veig que ja ho tenim aquí!!! ens fas unes bones propostes!!! petó

    ResponElimina
  11. Tens tota la raó, quan poses a taula de casa teva els teus propis torrons....és una gran satisfacció.
    Els decores molt bé!!! He d'aprendre de tu......
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  12. oh, Cristina, a mi m'anirà de conya, aquest recull. Perquè enguany em vull arriscar amb el torró de crema cremada i encara no m'havia posat a buscar "la recepta". Em sembla que faré servir la teva de guia, que és de fiar!! Petons i gràcies per la menció!

    ResponElimina
  13. Quin recull més pràctic. El darrer ja el tinc apuntat per fer-lo ;-)
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  14. Els agafem tots, n'hi ha per triar i remenar!
    Molt bones festes i moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...