dissabte, 30 de novembre del 2013

PETIT SUISSE DE MADUIXA

Potser sóc repetitiva amb aquesta recepta. Sé que molts de vosaltres ja heu fet i provat els petit suisse casolans, però jo tenia la recepta, mig esgrogueïda, a pendentíssims. Com m'agraden molt els iogurts aquesta vegada he fet un cop de cap.  La recepta permet moltes variacions en la seva elaboració i, sobretot, en els gustos. Jo he optat per una versió semi, combinants ingredients alts i baixos en greixos.



Ingredients
-Per a 4-6 iogurts.
-200 gr de formatge tipus Philadelphia light
-200 ml de nata.
-50 gr de sucre morè.
-1 sobre de gelatina de maduixa.
-250 ml d'aigua.

Preparació
-Batre el formatge juntament amb la nata i el sucre
-Desfeu al foc el sobre de gelatina de maduixa amb l´aigua.
-Aboqueu la gelatina a la mescla de formatge. Mescleu.
-Ompliu els pots de iogurt i deixeu-los en la nevera a fi que qualli.

 
Bon profit!

16 comentaris:

  1. Jo també he vist la recepta en molts llocs però encara no m'he animat a fer-la i això que fan una fila!!! T'han quedat de luxe així que haurem de provar-los!

    ResponElimina
  2. Tot un clàssic boníssim! A casa n'he fet moltes variants i sempre tenen l'pexit assegurat.

    ResponElimina
  3. Jo també he fet aquesta recepta i acasa els hi agrada molt.Però crec que no la tinc publicada...
    Petonets.

    ResponElimina
  4. siempre es interesante hacer variaciones y mientras el resultado sea asi de bueno, cap problema¡¡
    Buen domingo

    ResponElimina
  5. Sóc addicta als petit suisse. En menjo un cada dia. Que no són només per als petits! Haha
    Em sembla que m'animaré a fer-los a casa, que sempre és molt més saludable. Es veuen boníssims!
    Petonets!

    ResponElimina
  6. M'encanta aquesta textura que es veu a la fot Cristina. Quina passada de bó!
    Està molt bé fer servir el formatge light per compensar els greixos de la nata.
    Petons.

    ResponElimina
  7. Un petit suisse de maduixa sempre és benvingut a casa meva, m'encantarà provar-lo!

    ResponElimina
  8. Jo també tinc una recepta de petit suisse a pendentíssims!!! jejejj La teva també m'ha agradat molt, té que estar tant deliciós.... petons

    ResponElimina
  9. Cristina aquests segur que m'agradarien!!! Queda apuntat perquè penso provar de fer-los!
    Una abraçada

    ResponElimina
  10. Que bó....
    M'agradara molt provar-ho.
    Petons guapa

    ResponElimina
  11. Hola,
    La textura es veu... d'escàndol!!!! Ja tens una recepta menys de la llista de pendents que sempre es fa interminable!
    Petons

    ResponElimina
  12. Em sembla una recepta fantàstica Cristina i repetitiva? Noooo!! Jo me la guardo la recepta que aquest Nadal tindré a les meves nebodes per casa i segur que els hi agradaran moltíssim!! Potser aquest no porten animalets per jugar però seran molt més bons!!
    Petonets. MAR, de EQNME

    ResponElimina
  13. Aquesta se m'havia escapat... fins avui!! Que bo!!

    ResponElimina
  14. Gràcies per la recepta!!! La meva filla no em para de marejar amb que li he de fer petit-suisse!!!!! T'han quedat molt macos!!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  15. Bon dia Cristina, he fet una crema de taronja, recepta teva que acabo de pujar al bloc:
    http://cocinabetulo.blogspot.com.es/2013/12/crema-de-naranja-sin-huevo.html
    Moltes gràcies.
    Petons.

    ResponElimina
  16. als menuts els encantarà aquesta recepta i als no tan menuts també!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...