diumenge, 2 de desembre del 2012

FLAM DE PERA

Flam de pera; una combinació exquisida amb xocolata....unes postres per repetir.


Ingredients
Per a 4-6 persones
- 3 peres blanquilla
-3 ous.
-350ml de llet.
-3 cullerades de sucre.
-15gr. de mantega.
-caramel líquid.
Per la salsa de xocolata
-100 gr. de xocolata fondant.
-100 gr. de nata líquida.

Preparació
-Preescalfeu el forn a 200ºC
-Peleu la pera a dauets.
-En un cassó coeu durant 5 minuts la pera trossejada, la mantega i el sucre.
-Bateu els ous: aboqueu-hi  la llet i les peres. Caramelitzeu les flaneres i aboqueu-hi la preparació.
-Baixeu la temperatura del forn a 180ºC i coeu al bany maria(ompliu la safata que faci la funció de bany maria amb aigua calenta) fins que hagi quallat.
-Abans de servir  feu una salsa de xocolata. Escalfeu la nata i quan arrenqui el bull aboqueu-hi la xocolata. Remeneu  per desfer-la fora del foc.
-Desemmotlleu els flams i serviu-los amb xocolata per damunt d' aquests.

Bon profit!

23 comentaris:

  1. Mmmm no ho he provat mai però estic segura que m'encantaria!!! Ho tinc que fer... petons

    ResponElimina
  2. Ets una crak....i no deixis de publicar,eh!!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  3. Gràcies per aquesta estupenda recepta! I molt original! no l'he provat mai, però segurament no tardaré massa...
    Petons

    ResponElimina
  4. original este flam Cristina,no lo habia visto nunca,me gusta la combinacion y debe dee ser bien bueno.Una buena presentación
    bona setmana

    ResponElimina
  5. Un flan bien original, que si además va coronado con chocolate debe ser todo un placer.
    Feliz semana.
    JUEGO DE SABORES

    ResponElimina
  6. Hola Cristina, i tan que són uns postres per repetir.

    Avui a casa estem fen proves de les galetes que farem el dia quinze per l’Associació de Caldes col•laborant en la campanya d’aquest anys per la marató

    ResponElimina
  7. Hummmmmmmmmmm quin flan més bó
    Petons

    ResponElimina
  8. Un sabor original en un flam, ha de ser boníssim
    Va ser un plaer possar-te cara divendres, ara ja sabem amb qui parlem, oi?
    Petons.

    ResponElimina
  9. Això sí que és una delícia. El flam de pera ha d'estar exquisit i amb el toquet de xocolata hum!

    ResponElimina
  10. M'encanten els postres amb pera, aquest flam va a pendents!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  11. olé! Bona idea!! Ets la reina dels flams!!

    ResponElimina
  12. doncs mira que la pera m'agrada, però en flam no ho havia vist mai encara i ha de ser tremendo el gust!!m'agrada la idea! petons

    ResponElimina
  13. Les postres de diumenge suposo. La pera els deu fer més lleugers.

    ResponElimina
  14. Un flam fet a la meva mida!!!! Saps per què? Doncs es que la pera m'encanta, dolça, salada, natural.... de totes maneres!!! En flam encara no l'havía vista!!!
    Una recepta perfecta.
    petonets.

    ResponElimina
  15. Un flam ben original, me l'apunto per fer ja!

    ResponElimina
  16. Flam amb pera t’he d’estar molt bo i es ben original, doncs no soc massa de flams, però aquest es un altre cosa, tindre que provar-lo i no tardaré.
    Petons

    ResponElimina
  17. Ummm, em dona la sensació de que ha d'estar molt fresc, no??? això s'ha de probar!!! ;)

    ResponElimina
  18. Et vaig deixar un comentari i no ha sortit... Només et deia que la combinació em sembla boníssima, realment ets la reina dels flams! ;)

    ResponElimina
  19. Tens la mà trencada fent flans... molt original amb pera, quin goig!!!! petons,

    ResponElimina
  20. Flam de pera! No ho havia sentit dir mai. Deu ser exquisit. Bona idea!

    ResponElimina
  21. Es que el flam és tan bo... i amb la pera ha de quedar finíssim de gust.

    ResponElimina
  22. He provat la pera amb nata i xocolata i amb xocolata sola, però en flam mai. Sembla una molt bona combinació!

    ResponElimina
  23. Boníssim, segur!!!! m'emporto la recepta!
    Molts petonets, guapa!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...