diumenge, 11 de novembre del 2012

CREMA DE GALETES MARIA

Aquestes han estat les postres d'avui diumente una crema de galetes Maria que recorden molt el sabor del iogurt de galeta.Si sou galeters,com jo, us encantarà. Està de vici!.



Ingredients
-Per a 4 persones
-4 melindros durs o tous.
-1/2 l de llet semidesnatada.
-7 galetes Maria.
-50 gr. de sucre.
-2 culleradetes de caramel líquid.
-1/2 sobre de quallada ( de 5 a 6 gr.)
 Per la salsa:
-40 gr. de xocolata fondant.
-40 ml. de llet.

Preparació
-Tritureu les galetes Maria fins que quedin molt fines(pols). I les reserveu en un bol.
-En un cassó aboqueu-hi la llet, la quallada, el sucre, el caramel i bateu-lo manualment amb les varilles. Quan tot estigui homogeneïtzat ho escalfeu fins que arrenqui el bull.
-Ho retireu del foc i aboqueu-ho sobre les galetes picades. Mescleu bé.
-Repartiu la crema en quatre copes.Deixeu-la refredar en la nevera fins que estigui quallada.
-A l´hora de servir, escalfeu la llet amb la xocolata fins que aquesta quedi integrada.
-Col.loqueu els melindros sobre la crema i decoreu-los amb la salsa de xocolata.

Bon profit!

23 comentaris:

  1. Fer una crema amb la quallada és una molt bona pensada!! l'haurem de provar de fer.

    ResponElimina
  2. L'iogurt de galetes maria m'agrada molt, així que aquesta crema també. I fàcil, molt fàcil.
    Feliç setmana,
    Nani

    ResponElimina
  3. Quines natilles tan bones queden i per si fos poc els melindros i la xocolata, per arrodonir-ho.
    Petons.

    ResponElimina
  4. Després d'aquestes postres ja podem anar a l'infern, perquè són de pecat!!! Boníssima proposta, Cristina, sóc una enamorada de les cremes... dolces! Petonets

    ResponElimina
  5. Quina crema més original, l'hauré de provar, a casa ens agraden molt les galetes Maria!

    ResponElimina
  6. Quina cremeta, a mes amb galetes, melindros i xoco.....
    Hummmmmmm!!!!!!!!!! pecat, pecat, pecat..........
    Però pecar de tant en tant, dona molt de gust.
    Petons guapa

    ResponElimina
  7. Aquesta l'ha he de fer sí o sí perquè a casa les galetes maria són un viiiiiciiii!! M'ha encantat!! Apuntada com a SUPER PENDENT!!

    ResponElimina
  8. Una bona crema per un bon dinar festiu!!! S'haurà de fer!!
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  9. jo també soc una amant de les galetes!!! aixxx si sabessis el que faig a vegades amb un got de llet (l'escalfo fins que esta ben calent i li tiro com mig pot de galetes, deixo que es desfacin i quedi una papilla espessa de galetes que....) millor que només m'ho imagini perquè cada vegada que ho faig m'arrepenteixo! jajaj aquesta crema és millor! copiada! petons

    ResponElimina
  10. La crema és de les meves postres preferides... la meva iaia sempre hi amagava galetes maria al cul... queda boníssima! Aquesta recepta és diferent, la provarem! Petó

    ResponElimina
  11. Aquesta crema l'he fet més d'un cop i sempre té molt èxit! Amb els melindros encara ha de quedar més bona.

    ResponElimina
  12. Em recorda quan els hi feia iogurt amb galetes per berenar als meus fills....sempre en preparava mes perquè a mi m'encanta !!!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  13. Una cremeta molt ben acompanyada!! Hummm!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  14. una crema bien rica y de sabor tremendo
    buen postre
    bona setmana

    ResponElimina
  15. una recepta que apunto a pendents urgents!!! ;P que bona!!! molts petonets guapa

    ResponElimina
  16. A casa tinc uns sobres de quallada i no tenia molt clar què fer-ne, me la guardo.

    ResponElimina
  17. Hola!!! Tens un regalet al meu blog! Passa't a recollir-ho! ^^
    http://entrenuvolsdecoto.blogspot.com.es/2012/11/taula-daniversar.html
    Petons!

    ResponElimina
  18. Original i bona. I quina presentació més maca!

    ResponElimina
  19. No he fet mai aquest tipus de crema i ademés de fàcil ha d´estar ben bona, tinc tots els ingredients, la faré!!!! petons,

    ResponElimina
  20. Bonissssssssssssssssima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Petons

    ResponElimina
  21. molt bona, boníssima, fa no gaire vaig fer jo natillas amb galetes, i mare meva quin vici!

    ResponElimina
  22. No puc passar per davant d'aquest postre i no patir. No es poden fer coses tan llépoles !

    ResponElimina
  23. Segur que m'agradaria. El sabor clàssic de les galetes però amb una altra textura, fantàstic.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...